donderdag 30 maart 2017

Kerstkaart week 13 en challenge maart

Welkom!
Een nieuwe donderdag gaat vandaag weer van start. En het is tevens de laatste donderdag van de maand en dat betekent natuurlijk weer de start van de challenge. 
Vandaag zien jullie de voorbeelden van het DT team. 
Monique mocht deze keer het thema van de challenge kiezen en dat is geworden..

Gebruik Zilver op je kerstkaart... 

Een hele leuke challenge dacht ik zo. Al moest ik gisteren nog wel een kaart produceren. Ik heb gekozen voor rood, wit en zilver. Voor meer info, kom gezellig langs op www.crealoetje.blogspot.nl
Scroll lekker naar beneden voor de mooie voorbeeldkaarten van onze gastdesigner Ans en mijn DT maatjes. Heel veel succes!

Groetjes Monique

Monique en ik doen deze week de aftrap, voor
de challenge en deze keer is het bling, bling, of
te wel zilver op je kaart, hieronder mijn bijdrage.

Nieuwsgierig naar de materialen kijk op mijn blog.
Succes allemaal groetjes Bep

Ans, onze gastdesigner die in februari de winnaar was van de top 3, heeft haar kaart ook ingestuurd.. 


Mooie kaart heeft ze weer gemaakt hé? 
Kijk hier! om naar haar blog te gaan..... 

Bedankt Ans voor je mooie inzending..

Op naar de voorbeelden van het DT-team..



Een chique rendier met een zilveren gewei past precies bij de challenge van deze maand: 
gebruik zilver op je kaart. Kijk voor details op http://liadesignandso.blogspot.com
Groetjes, Lia



Bij mij vind je een leuk Gingerbread-poppetje (koekmannetje) op de
kaart voor de challenge van de maand maart. Met wat accenten in 
zilver en verder in grijs (Smokey Slate) en aqua (Pool Party).
De materialen zijn van Stampin' Up!
SU-cces met de challenge!!
Ket-groetjes, Yvonne (voor mijn blog klik HIER)


Bijdrage van Marijke voor de challenge met: gebruik zilver op je kaart


Mijn Bijdrage voor de Challenge, gebruik zilver op je kaart!
http://suzanna-suzan.blogspot.nl/


Ik heb voor deze challenge weer eens een schattig Lili of the Valley plaatje gebruikt. En zilver glitterpapier en washi tape.... Veel plezier bij de challenge! grtz.Colien 


Mijn onderstaande kaartje maakte ik met materialen die nog steeds te koop zijn...


groetjes, Ingrid. 





Mijn bijdrage voor week #13 met 3 zilveren sterretjes van Epie
Have fun by #13

Voor mijn 'zilveren' kaartje gebruikte ik papiertjes met zilveren glossy accentjes en spiegelpapier.

 Veel plezier met de challenge !
Nancy

******

 Hier mijn kerstkaartje als inspiratie
 voor deze maart challenge


Doe allemaal gezellig mee... er is inspiratie genoeg  

groetjes Rosina


Hier mijn kaartje voor deze challenge :

Zilver op je kaart en bling bling !
groeten Ineke




Dit is de  mooie prijs die beschikbaar gesteld wordt door onze sponsor...
Vele Groeten...heet de winkel..
Deze ligt in het Zeeuwse plaatsje Sluis..
Als je in Zeeland bent, de moeite waard om een bezoekje aan te brengen...



En dan gaan we nu eerst naar de kerstkaarten van deze week, deze kun je hieronder weer linken. 
En vanaf morgen 31 maart vind je om 7.00 uur weer een apart blogbericht waar je de challengekaart dan in kan linken. De challenge loopt tot en met 6 April 23.55 uur. 

Heel veel succes..
Team 52 WTC...



8 opmerkingen:

Diny zei

Wat hebben jullie prachtige kaartjes gemaakt dames!
Mooie challenge en een leuke prijs!
Groetjes Diny

Jantine zei

Wat een leuke challenge voor deze maand! En prachtige voorbeelden en inspiratiekaarten van het hele DT! Bedankt!
Groetjes
Jantine

Trijntje zei

Wat een schitterende kaarten heeft het team gemaakt. Heel mooi met het zilver. IK ga proberen om met de uitdaging mee te doen. Het is me gelukt deze week. Groeten Trijntje

Freubelmina zei

En ik maar denken; wat weinig bezoekjes krijg ik vandaag op mijn kerstkaart.....tja dan moet ik hem hier wel linken natuurlijk 😇
Leuke challenge voor deze week, die gaat zeker lukken!!
Lieve freubelgroetjes, Wilma

Ans Gilbert zei

Leuk dat ik deze challenge GD mocht zijn, er zijn weer prachtige kaarten gemaakt,
groetjes,
Ans

karin zei

Mooie voorbeeldjes dames en een leuke Challenge.
Een hobbywinkel in Sluis ? Wist niet dat die er was, ik zal een volgende keer eens kijken waar die is want het is voor mij niet zo ver rijden.
groetjes,
Karin

Crealientje zei

Leuk challenge en prachtige voorbeelden dames!
Ik ga er ook iets leuks voor maken.
Week 13 staan ook weer leuke kaarten bij. We zijn toch erg vlijtig met dit mooie weer, heel leuk om te zien.:)
Fijne lente dagen!
Groetjes Crealientje.

afke zei

Leuke challenge met mooie voorbeelden van het team en van Ans.
groetjes, Afke