donderdag 1 juni 2017

Week 22 Reminder!

Week 22 van de kerstkaartjes en vandaag kunnen jullie allemaal nog meedoen met de uitdaging laat een "licht" zien op je kaart. 

Dit is het voorbeeld van Marijke. Een stans van een grote lantaarn met een plaatje daarin.



Hieronder mijn kaartje voor de reminder Challenge "licht"
Doen jullie gezellig mee?


En tot slot mijn voorbeeldkaartje voor deze week en de challenge 'Shine on'
grtz. Colien


Hieronder kun je je kerstkaart voor deze week linken, de kerstkaart voor de challenge kun je in een apart bericht van 26 mei nog linken tot 23.59 uur vandaag..




4 opmerkingen:

Freubelmina zei

Goedemorgen allemaal, mijn wekelijkse bijdrage staat gelinkt.
Mooie voorbeelden dames. Fijne dag en lieve freubelgroetjes, Wilma

Trijntje zei

Mijn kaart staat er ook weer bij deze week. Fijn dat er iedere week nodig zoveel meedoen. Groeten Trijntje

Cards made by Patricia zei

Leuke voorbeeldkaartjes weer. Ook deze week heb ik weer een kaart gelinkt.

Groetjes,
Patricia

Gina zei

Mijn kaartje dus wel geplaatst op donderdag, maar gisteren geen internet om het te linken :) Groetjes, Gina